jaapnekeman.reismee.nl

Theorie gehaald!

De eerste twee weken zijn vandaag afgesloten, met een goed resultaat tot gevolg.We mogen in ieder gevalblijven!

Afgelopen week is eigenlijk vrij simpel geweest. We hebben drie dagen sneeuw gehad met een gevoelstemperatuur van -10 en de afgelopen drie dagen waren super; blue sky en 15 graden celcius. Klinkt natuurlijk lekker, alleen hebben wij er totaal niet van kunnen genieten. Normaliter heb ik wel eens, nou ja, erg veelweekenden waarin je niets uitvoert. Dit weekend sloeg werkelijkalles. Records werden verbroken in het blokken in twee vrije dagen.Mooi is eigenlijkdan dat je soms vragen krijgt waarbij je geen flauw idee hebt.Onvoorstelbaar. Laten we hopen dat het niet voor niets is en dat we over een paar maanden ergens staan te dansen in een louche bar.

Voor derest hebben we eigenlijk nog niet zo veel meegemaakt. Behalve dan dat we onze was zelf moeten doen. Nu is dat niet zo bijzonder, alleen wel voor mij(erg verwend)wanneer je na het wassen de blaren op je vingers hebt staan en je na drie dagen een trui hebt met een décolleté. Ik laat het dus voortaan maardoor het hotel doen. Respectvoor alle moeders!

De komende dagen zullen in het teken staan van nieuwe onderwerpen. De eerste twee wekenverliepen vrijeentonig. De komende weken zullen wat veelzijdiger zijn waarbij we op 30 maart voor de eerste keer in de simulator zullen stappen. Ook heb ik begrepen dat we volgende week ergens in een zwembad moeten springen. Meer daarover volgt later.

Voor de rest heb ik eigenlijk weinig te vertellen.Ik slaap goed,mijn turks blijft beroerd en in de taxi blijf je doodsangsten uitstaan. Zoals gezegd, heel veel maken wenog niet mee. Ik weet zeker dat het in de komende weken zal veranderen. Iedereen weer bedankt voor alle supportreacties. I think about you too.Tot snel!

Reacties

Reacties

Martin

ha Japio,
mooi verhaal weer en gefeliciteerd met je eerste theorie resultaat!!
Je bent op de goede weg dus. Ik heb me inmiddels aangemeld op Skype en heb je vanavond geprobeerd te bellen. is nie gelukt helaas. wanneer kan ik je het beste skypen? laat het me even weten ok?
succes verder en werk een beetje aan dat turks van je.
groet,
Martin

Koen

Merhaba Jaapie! Van harte jongen! Het begin is er, nu de simulator nog!! Succes ermee! Btw, je weet toch we dat je wollen truien altijd liggend moet laten drogen. Scheelt een decolleteetje... Ciao, Koen.

Rensmarijn en Marc

Hey Nekeltje,

klasse, man! Je hebt weer goede resultaten geboekt! Wij zijn iig trots op je!!! Speel je daar trouwens voetbal, want op 2 foto's lijkt het er op of jullie in het muurtje staan en Donk een vrije trap moet nemen.... Haha! Wij hebben weer gewonnen van de Turken(AYG) met 3-2. Wel een leuke spannende pot. Waren wij het niet die voor opschudding zorgden, maar de vrouwen!! Gaat lekker... Haha!

Kerel, heel veel succes en we volgen je verhalen.

Dikke kus uit Tiel

ma

Hallo Jaap,
Als we skypen gaat het meestal over de studie maar niet over de was. Ja, dat had ik je moeten leren. Otto wil nu ook wel eens wat doen maar moeders is hem vaak te vlug af. Eten koken doet hij goed en dat is wel fijn. Alleen het gasfornuis is na afloop voor mij om schoon te maken. Fijn dat het gelukt is met de examens nu weer op naar het volgende. Succes, liefs ma.

Toekomstige collega...

Goed gedaan maatje, gefeliciteerd!

bibi&thim

Wij hebben al een half ticket naar Jakarta!

ma

Hallo Jaap,
Je moet de groeten hebben van de ouders van Laura. Ik kan niet in de stad komen of er vragen mensen naar je. Het was heerlijk weer vandaag en ook de komende dagen wordt het mooi. Lekker kleurtje krijgen. Veel succes verder en ga zo door. Groetjes ma.

Aad

Hoi Jaap,

Met 18-2 gewonnen. Was niet veel aan. Wel veel gelachen. Het was net of we in de Agnietenhof waren bij een of andere komedie. Voorbeeld. Een nogal zwaarlijvige tegenstander rukte op naar ons doel (Kai blij...) maar viel over zijn eigen benen. Marc had ineens de bal, een heel vrij veld voor zich en...tikte de bal heel zacht naar de keeper van Gollie Futzal. UIT SPORTIVITEIT! En buigen dat ie deed naar het applaudiserende publiek.
En dan dit nog: niet alle circusacts van Jako lukten.

Groeten

Thim

Wordt het niet eens tijd voor een nieuw verhaal, want het is inmiddels de 24ste..

ma

Ja Thim dat vind ik nou ook. Hij opent een reisblog en vervolgens zie je een paar verhalen en dan stopt het. Volgens Jaap begint het allemaal wat eentonig te worden maar vanavond moet hij in de simulator en dan branden de verhalen los. We zien ze tegemoet.

Aad

Ik kan me vergissen, maar in een simulator, één groot dashboard voor je, boven je, aan weerszijden van je en misschien ook nog wel achter je, lijkt het me nou ook niet echt opwindend. Hoewel, je bent natuurlijk aan het vliegen...Tuurlijk, dát zal het zijn!

Harmen

Ha die Jaap!

Dat 18-2 eigenlijk 17-3 was mag de pret niet drukken. Nieuws van onze kant is dat we de wedstrijd van vanavond al met 5-0 gewonnen (wegens gebrek aan tegenstanders) hebben en dat vermelfoort op hun blog laten weten de titel opgegeven te hebben... Maar ik sluit mij aan bij eerdere oproepen naar meer verhalen uit Turkije! Succes in ieder geval ouwe reus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!